Total Pageviews

Monday 21 November 2011

Wish you were here~





Hello readers :') firstly, maafkn aku seandainya cerita hidup aku selama ni membuatkn korang bosan.bukan niat aku untuk bg korangg bosan or so on. aku menulis, menaip bukan untuk meraih simpati tp aku hanya meluahkan apa yang aku rasa , di diary aku. kisah hidup aku selama aku mengenali si dia sehingga dia pergi. sekali lagi , kisah aku bukan la kisah dogeng , aku bukan seorang penulis novel , cerpen yang hanya mengarang untuk mencari publisiti, tetapi kisah aku adalah kisah hidup aku, kisah yang membuat aku terlalu alpa dan leka dengan kuniaan ALLAH, dan aku tidak menghargai ape yang aku ade. Ya ALLAH ! AMPUNILAH dosa hambamu ini yang selalu melupakan mu dan tidak menghargai anugerah yang kau berikan kepada ku :( 


Dan maafkan aku sekiranya sepanjang entry aku membuat korg semua terasa and somthing else. aku hanya insan biasa yang berpijak di bumi yang nyata. yang sentiasa leka dan alpa dengan perintahNYA serta sering melakukan kesalahan yang mungkin tidak di sengajakan. Maafkan aku :( 




Awak , seandainya awak ade sekarang mesti kite always togther kan, awk dtg rumah saya, teman kan saya makan, bwk saya jalan2, layan kerenah saya,.. Ya ALLAH, aku terlalu merinduinya :( seandainya juga kalau aku tak membuat masalah, semua ni tak akan jadi kan , yess i know ! but i really want you back! i need  you dear :(


Aku terlalu fikir kan kau , setiap masa, setiap saat, even kau dah tak dgn aku. aku terlalu rindu kau wan :( tuhan je yang tahu macam mane aku rasa sekarang + da tahu kau dengan si dia ! ye aku tahu. aku sakit. plus aku dah tahu siapa die. mayb kau happy kan sekarang, aku derita. aku sedih. " tangan yang aku selalu gengam jadi hak orang n orang lain yang gengam".. :(


selama ni kau orang yg paling rapat dengan aku, selepas family aku. even bestfriends aku pon tak 24/7 dengan aku. kau terlalu baik and tak patut aku lukakan hati kau, yaa i know it! even ape pon aku cakap sekarang tak boleh ubah ape2 yang dah berlaku kan ? aku bukan tak faham ape kau rase sekarang, tapi aku terlalu mengharap yang kau bersama aku mcm dulu and happy togther! sedih bile tgk kau dengan die , and kwn2 die. yaa.. aku tak boleh buat ape2. aku kwn kau je kan. :( dulu, kau selalu bersama aku tak kira masa, susah , aku sedih, sakit, happy, and ape2 yang aku rase kau selalu berdiri sebelah aku n bg semangat pada aku. kau tak penah serik tunjuk ajar pada aku, paling sweet sgt masa aku sakit kan awak?


: ingat tak, masa aku sakit.. kau yang hantar aku pergi klinik Mega dekat Section 15 tu, kau pinjam kereta mmbe kau bawak aku pergi sana, kau tahu yang aku tak boleh bangun langsung time tu sampai aku kena skip kelas. sampai je klinik tu aku rase nak muntah, and aku muntah jugak depan klinik tu. semua orang pandang aku, tapi kau tak peduli kan.. kau still jage aku kat situ. then kau bwk aku msok klinik. lepas je check aku muntah lagi. doctor cakap aku kena keracunan mkanan. mayb semua ni sebab mlam tu kau bwak aku pergi makan dekaat section 7 tak silap aku. restoran "perigi buruk" mmg buruk pon. aku mkan mee ladna kau kan, then pagi2 terus aku muntah + berak2. haha balik dari klinik, kau tahu aku tak breakfast lagi, then kau bwk aku g MCD. after tu kau bwk aku mkn kat tepi tasik cempaka kan? kau suapkan aku bubur, aku makan penuh selera. tapi sayang, aku muntah jugak. smpai dah tak de ape nak di muntah kan. lastly minum milo pon mcm tu. kau bekal kan aku dengan apple pie untuk aku mkn kat bilik hostel nnti. aku pon blik hostel terus rehat smpai ke ptg. then mama suruh aunty dekat ampang amik aku, kau dtg lagi hostel untuk teman aku tunggu aunty smpai... tengok, besarnye perngobanan kau untk aku kann :(


*yee aku paling ingat mase tu. aku rindu kauu sgt2! dah takde gurauan dari kau, kau mmg suka kacau aku kan. bile aku diam ade je lwak kau nk buat. especially, kau suke kentut kan. hahaha tapi tu semua dulu :( sekarang kau dah tak macam tu dengan aku. kau pergi dengan die, kau cakap die selalu teman kau bukan aku lagi.


sayang, kau tahu tak aku benci sangat air mata yang mengalir sekarang ni, aku rase terseksa sgt. aku tahu kau tak suke tgk aku mcm ni, kau suruh aku lebih tabah n kuat. even dulu pon bile aku nak nanges kau selalu mara, "honey, stop crying..im with you now" but, dulu je sayang.. sekarang tak lagi :( air mate ni terlalu perlukan kau. terlalu rindu kau.


bila aku rindu kau, aku selalu pelok bambam :'( die yang selalu teman kan aku. die jadi pendengar bila aku bercerita pasal kite , even die teddy bear yang besar and perot yang comel. die lah jadi sahabat aku untuk mengatikan tempat kau, tapi if kau ade kau yang akn dengar semua cerita sedih aku kan. kau yang akan lapkan air mata aku. kau yang aku tenang kan aku. aku rasa sangat kehilangan kau sekarang. aku bukan yang terbaik dan aku juga cuba jadi yang terbaik. sebab aku tahu kesalahn yang aku buat boleh di perbetulakn. aku cuma mahukan kau dalam hidup aku. aku kosong, aku tak berdaya lagi nak teruskan segalanya :(


 kau ingt lagi tak time kite penah gadoh dulu , kita gadoh dalam kereta then kau pujuk aku, kau gengam erat jari jemari aku. kau cakap yang kau minta maaf. sebab buat aku mara. kau buat muka sedih sgt, smpai kau nnges depan aku. ya ALLAH, first time mase tu aku tgk lelaki nanges depan aku sayang, then after tu kite janji tak nak gado2 lagi sebab kau cakap tak nak ilang aku. kite selalu gado sebab benda kecik je kan. kadang2 aku tak pham kau. aku tak bagi kau lepak kuar malam. tapi lame2 kau ikot jugak. thanks sayang! :(


bukan niat aku nak mengongkog kau, cume aku nak kau lebihkan masa dengan aku. padahal kau selalu dengan aku that time tapi aku rase kau ta cukup dekat sampai kan sekarang, baru aku sedar kau jaoh sgt dengan aku.. dah takde gelak tawa kau, nyanyian  kau before aku tdo. and pelok kan kau bile aku perlukan kau :(


ingat tak masa kite pergi genting dulu? dengan mira, acap. malam2 tak tahu nak lepak mana, korang ajak pergi genting. at the first time kan aku kuar jaoh2 dengan kau. kita lepak sane pukul 1-3 pagi, waktu tu memang sejuk gile dengan aku ta pakai sweater ke ape, kau pon same kan, tapi kau dtg dekat aku then plok aku , and time tu mira jeles kan yang kau dukong aku mcm budak2 dari belakang. hehe then kau cakap, "berat lah honey ni" hee yupp kau selalu pngl aku "ONCET" :) tapi sekarang takde dah. kau pngl aku sial semua kan. :'( sedih sgt, tapi kau cakap kite kwan. 


mane kau sekarang ? kau kat mane? dengan siapa? kau buat ape? dah makan? kau shat tak? huh! sakit nya ya ALLAH. EVERYDAY aku akan pikir pasal die, sentiasa ade dalam ingtan aku. kuatkan la semangat aku Ya ALLAH! bantu lah aku Ya Allah! aku sangat merindui die. saat manis kiteorg bersama. kau lindungilah die ya ALLAH. lembutkan lah hati die. Aminn!


aku tak penah naik motor dengan lelaki macam aku dengan kau , kau ajar aku buang rasa takut bile kau rider moto tu. bile dekat roundabout kau selalu buat aku takut, tapi bila selau kau pesan jgn takut, aku hilang rase tu semua. kau selalu protect aku even ape pon kan. kau tunggu aku kat depan hostel untk pegi dinner same2. kadang2 aku malas nk makan kau yang tapau kan. kadang2 aku trun lambat sebab bersolek la apela. tapi kau tahan je dengan kerenah aku. kadang2 kau marah tapi bila aku nnges kau tak sampai hati, kau pjuk aku elok2. and belikan coklat. <3 sweet sgt kau ni!  tapi kenapa lah aku bodo sgt buat benda ni semua. 


bila aku geram or mara kau, aku selalu amik ubat sampai sakit2. kdg2 overdos. hurm, tapi kau risau sgt kan. kau call kwn2 bilik aku, kau cari aku n sampai kau mara aku gile2. sbb buat bnde tu, kau tak nak aku sakit lagi. kau tak nak aku sedih. tapi maafkan aku sebab tak pikir tu semua. aku cuma pkir yang aku terlalu sayang kau. aku terlalu cinta kau. even aku sakit kan ati kau. aku minta maaf :'( 


esok kau nak balik bangi semula, kau kate nak keje sane and stay sane kan. sebab die dekat ngn kau dekat sane. mesti kau selalu jmpe die. kau bwk die naik motor tu. :( aku ta nk laa bodo!! aku tak nak kau pergi! aku ta sngup!! ddk la sini teman aku. aku sakit sayang. sakittt!!!

Ya ALLAH, berikan lah aku kekuatan untuk hadapi masalah ini! kau berikan aku pertujuk. kau terang kan hati ku ya ALLAH!


**ya Allah jika benar dia adalah yang terbaik untuk aku, satukan lah aku dengan dia hgg ke akhir hayat kami, jika dia tercipta untuk aku , kekal kan lah rasa sayang kami hgg akhir nafas kami, dekat kan lah hati aku dgn hatinya, aku terima dia seadanya jika dia ditakdirkan untuk aku. ya Allah yg maha mendengar ♥





imissyou a lot :'(

p/s this picture when you with me at genting higlands :'(
ily baby!!