Total Pageviews

Tuesday 22 November 2011

Sorry !

Hey blogger, arini aku nak luah kan ape yang aku rase selepas si die call aku mlam td. erm. mayb die marah, tapi demi ALLAH , aku tak ade mention ape2 about that girl yg bersame die skrg. so  plss, my blog is my own rules. aku akn cerita ape yang aku rase. ape yang aku perlu. yess ! aku rasa sedih dgn ape kau ckp, mmg aku hnya kwn biasa kau. tapi aku ade hak nak cakap ape aku rase, perasaan ni orang ta boleh nak halang, better pergi lah blaja psychology k. kat situ nnti kau fahamla kott. if perasaan ni aku boleh buang mcm tu je macam mane kau buat, aku dah lame buat. sape yang nak kecewa, sape yang nak merana macam org gile ? semua orang nak jadi yang terbaik, aku ni bukan malaikat yang ta buat silap, i just an ordinary person, yang tak lari dari buat salah. ape yang berlaku mayb ade hikmah, if tak jadi macam ni mayb aku tak kan sedar ape salah aku. tapi tolong jangan marah aku mcm tu, aku tak kacau kau dengan die langsung, mayb kite tak de jdoh n ALLAH tahu segalanya2 that y aku tak dapat kau untuk bersama aku mcm aku pernah minta. 


firstly , aku nak mintak maaf if ade salah aku dalam blog aku, even aku rase tak ade ape yang nk di takutkan , yupp aku bukan menyakitkan ati orang pon dengan entry aku on monday tu. maafkan aku sbb dengan air mate ni aku bertahan kejar2 kau, maaf kan aku dengan perasaan ni aku perlukan kau, maafkan aku kerana merindui kau selama ni. aku tak mampu dah  nak buat ape2. aku sentiasa berdoa yang aku akan dapat lupakan sgale2nya cm kau rase skrg. biarlah masa yang menentukan sgale2nya kan. macam kau cakap, if ade jdoh mayb we can be togther :'( 


aku cuma harap yang kau tak benci aku, even kau slelau cakap aku bodo buat benda tak pernah pkir, and kau cakap dah tak nak pkir benda2 ni, tapi care kau cakap, kau still mara aku sgt2 kan. yee aku faham, kau sakit dengan aku. tapi dah beribu kali pon aku cakap aku nak pulihkan sgalenya then kau cakap bnde tak boleh ubah. ingt tak kau sndri yang cakap, semua masalh boleh selesai, semua hal boleh di perbaiki itu semua dari diri kite. so if hati kau sndri yang bg last pluang tu mungkin aku dapat tunjuk and buktikan sgale2nya pada kau. 
tapi tak de  ape dah yang aku bole buat. memang perit rase semua ni. mungkin ALLAH nak ajar aku erti kesabaran. 


terlalu bnyak kenangn antara aku dgn kau, mmg susah untuk aku lpekan sgalenya. aku bukan senang nk lupekan orang yang penah dtg dlm idop aku n penah buat aku syg orang. even orang yang buat hal pon dkat aku, aku still ingt. aku still tnggu. ape lagi aku yang buat hal, mmg lah smpai aku mengharap gile. sbb kau penah buat aku syg kau spenuh hati aku. kau jugak yang selalu dengan aku. mmg bnyak laa kenangan aku dengan kau, and bnyk bnde aku buat 1st time dgn kau. nak lupekan pon susa ape lagi benci. and aku tak pndai nak benci orang even ape pon salah die dekat aku. and kau jugak penah ajar, if tak suke orang jgn tunjuk. okey aku blaja bnyak benda dari kesalah aku. jadi humble and respect others !


Ya ALLAH , tiap kali aku tgk picture2 aku bersama kau, tak tertahan rase hati aku. sebak, kecewa, mara , semua ade. aku sakit dengan dugaan ni, aku sedih dengan ape yang jadi pade aku. yess ! aku down dengan masalah ni sampai aku hilang focus untk study. and at the same times aku lupe niat aku sebenarnya, harapan mama n abah dekat aku. aku kena study betul2, smpai aku boleh bahagiakn dieorg, tolong dieorang. sebab aku ank first, tanggungjwb aku besar. kau pon bnyak support aku, and now aku alone. aku kena sendiri. yupp! aku tak pandai nk bawak diri, aku tak pndai manage masalah aku, selama ni semua kau yang ade dgn aku. huh! sampai kan aku rase biarla ALLAH amik nyawa aku cepat2. aku ta sanggup lah nak hadap semua dugaan ni. aku rase lagi lama aku idop, lagi banyak dosa aku kena tanggung. 


mungkin lepas ni aku akan jadi diri sendiri, aku lebih kenal diri aku, aku lebih yakin dengan diri aku. aku rindu life aku dulu ade kwan2 baik aku yang always dengan aku, yang selalu bg aku support, yang buat aku gelak even ade msalah aku kuat nk hadap semua tu. tapi zaman tu aku dah tnggal kan jaoh sgt. banyak benda lagi aku kena blajar. manusia macam2 ragam. aku akn jumpa macam2 orang lagi lepas ni macam kau ckp dulu. erm.. aku harap aku boleh berubah lebih banyak lepas ni. berubah demi kebaikan aku and demi parents aku. InsyaALLAH. Aku harap kau bahagia sekarang, maafkan aku sebab terlalu menyintai kau selama ni ! :'(


p/s : thanks atas kejujuran kau dengan aku ! :'(