Total Pageviews

Friday 25 November 2011

Result Sem 3 !

Salam , hye blogger semua. today aku nak share result semester ni dekat korang. even result aku tak lah sedekan korg2 kan. tapi aku rasa bersyukur sangat2. Alhamdulillah. berkat doa aku , rakan2 , family especially mama and abah , finally aku dapat result yang terbaik dari sem lepas. takde D yang pastinya :) Even 2 paper aku agak teruk. tak perlu la aku nak cite teruk macam mane kan, tapi sebab nye pon aku down sgt2 masa final exam tu. aku tak dapat nak contol diri aku sampai 2 paper aku melayang. :( huh! dugaan aku semester ni sangat2 besar dalam hidup. tapi tuhan tu adil kan.. if kita di tempat yang benar and niat yang betul. insyaALLAH, Allah akan tolong. yup so amazing ! aku lulus 2 paper tu, mula2 memang aku risau gila. sebabnya aku takut repeat paper + pointer jatuh. tapi Alhamdulillah.. apa2 pun cukup memadai dengan usaha yang aku dah buat, even tak work hard sebabnya aku terlalu sedih dan down sgt ! ini pon dah cukup untuk aku bangon semula dari masalah ni. dengan result ni dah membuktikan yang aku mesti boleh!! yeahh! aku kuat dan aku boleh berjaya juga! thanks to Bard, sebab bg semangat, bg advise! and sentiasa ade bile aku perlukan ! :) thanks awak! hehe hope awak jugak berjaya k! i'll try to forget about past and i know that what i am doing! i know i can do it! yeahh! mama nak aku naik kan lagi pointer smpai 3.0 atleast :) and buat pekak je apa orang nak cakap , kite belajar dari kesilapan. tu lagi bagus dari buat silap tanpa kesedaran smpai bila2 dan terus melakukan kesalahan :) <3 Thanks a lot to all my lecturer yang tak putus2 bg nasihat sepanjang aku jatuh and my Friends also ! wish me luck for next semester! AMIN!