Total Pageviews

Sunday 27 November 2011

Kekasih Lama !

Salam , firstly aku nak share kisah idop aku lagi hari ni, memang tiap2 hari ada je cerita yang jadi pada aku, seronok jugak sebabnya tak bosan dah , if bosan nanti mula lah nak pikir pasal benda2 yang tak penting dalam idop aku ni kan, so biar laa ada je cerita yang seronok dalam idop aku even benda aku tak jangka akan jadi , contohnya macam cerita ni.. err, macam mane nak starting pon tak tahu tapi benda ni baru jadi, memang la terkejut sbab cita lama kan tiba2 muncul balik. hee lately ade je benda aku tak jangka tibe jadi, macam ex bf aku ni. tah laa, terkejut kot tbe2 datang cari aku balik. memang dah lame kiteorg friends kat FB tapi sekadar friends je laa tegurnye tak penah juga. tah tebiat ape die tegur aku kat im n like semua status aku dekat FB, meroyan agaknya. copp copp! kiteorang clash pon tapi tak main block2 tau dekat FB, haha macam budak2 je kan. gadoh sikit tak nak kawan. kate dah matang! kemonn laa babe! hihi :P *oppsss! terasa ke? sorry abg/akak tak mention nama awk pon~ lalalala~~ okey balik pada cerita tadi, die nak jumpa aku dis week and snggup nak trun KL ikot aku, huh? weird dooo! kenapa lah dengan mamat ni ek? sampai sekarang aku terpikir2. kenapa dgn die, siap call mama aku semua. haa tebiat , mmg sah. die baik pulak dgn aku , act after kiteorg clash mmg tak penah langsung contact , then now tbe2 je kott, motifnya aku tak tahu laa kenapa dia cari aku balik , and smpai snggup nak jumpa semua even aku nak balik KL lg 2 ari ni pon nak follow. laa.. bangg oii awak nk ikot saya pergi sana buat ape haa? datang laa pulak mood kau ni ta boleh jaoh dgn aku. aihh. dulu tinggalkan aku macam tu je takde plak terpikir rinduu ?! ni mesti kes GF lari kan bangg? haha tak pe laa yee, kite kwan je laa. saya pon tak berminat sgt nak ade2 kekasih ni. rimas! :) bhagia sekarang! ramai org sayang tauu, lagi di kejar2 tauu! *maaf bukan belgak tauu abg/akak, tapi kenyataan. bukan nak cakap market laa, jodoh sebenarnya. HAHA Ape2 pon , aku happy lah kau dah sedar sekarang and kita boleh la kawan macam dulu! lagipon aku tak penah dendam pon dgn ape kau dah buat standard laa cinta mase form 2 dulu2. sumpah da lame sgt. hee hope kau lagi better lah dari dulu k. aku suka cara kau, belajar dari kesilapan, dari tak penah sedar diri , itu pon tak bagus jugak! hee 


p/s : to Zikry Farhan, chery hope zick boleh laa terima kita sebagai kawan k, kita muda lagi la awak. nak planning jaoh2 pon tak jadi nanti kecewa plak. hee sorry memang takde perasaan sgt sekarang. belum dapat feel lagi. tunggu la setahun dua nanti. haa :) *sama2 lah ingat mengingati bila ada salah k! chill~~