Total Pageviews

Saturday 26 November 2011

Him !

Hye blogger and especially to my follower :) err, today aku nak share story sikit. bagi aku cite ni agak kelakar and sampai sekarang aku still tak percaya lagi tau. act cite ni pasal aku ngn ex classmate aku time skola dulu. die ni nak kata rapat dgn aku tu mmg rapat gile laa. sbab bnyak2 perempuan dlm klas tu die pling rapat dgn aku. and aku mmg sgt2 lah rapat dgn budak2 lelaki klas aku. kiteorg ni di kirekan 1 kpale jugak laa. die ni seorang yang happy go lucky tahap cipan hanyut lah senang cite! haha memang keje die buat lawak dalam kelas and yang selalu tolong tambah lwak die, aku laa. hee membe2 girl aku yang rapat dgn aku pon dah paham perangai kiteorg, okey nak di pendek kan cerita laa kan, aku dgn mamat ni (tak boleh mention nama) memang selalu jugak dulu hangout , tgk movie same. mmg have fun gile lah kalau kuar dgn die. and die ni plak dulu suka pngl aku KIM! asal nama ni dari Kim Kardashian, sbbnye myboops besar laa. hehe then die penah tau suruh aku pergi LONDON WEIGHT la ape laa suruh kurus, pdahal aku tak laa gemok cume part tuuu je yang agk laa besar kan. tapi still comel :) haha smpai kiteorang penah gado (manje2 jee) then aku cakap kat die, kalau aku dah cantik n kurus nnt , kau usha aku, aku tak kan layan kau.. haha and now, tahh aku pon tak tahu nk mulekan cerita macam mane, hee 1stly die ade cakap dekat aku yg die nak girl comel2 , pkai tdung.. sweet gitu. haha then aku cakap laa, comel mcm aku laa kan? tah tbe2 die terus ckp yg die nak aku. mule2 mmg rasa main2. then bile die cakap yang die soh aku pkai tdung tu slow2 pon takpe. die boleh tnggu. haa OMG! kat situ aku dah mcm cacing kpnasan laa weyy.. sbbnye, aku ta serius langsung pon tapi die dah ready gile nk jd cple aku, klakar kan? act die ckp dah lame tunggu aku, yupp mmg selalu kot die perli2 yg die nak jd bf aku, ajk cple bgai, tp semua tu aku ignore laa sbb mmbe baik dari skola kan, so aku tak pkir jaoh sgt pon.. and now die series siap mention dkat group ex klas aku. haa dari aku sorg yg tahu smpai kan mmbe2 yang lain pon tahu, yang klakarnye, die ni mmg jenis takde perasaan tau dulu.. mmg tak pkir perempuan, now die sweet gile! mmbe2 aku pon terkejut laa bile die dgn aku. haa termsok laa my ex shahril. die siap says congrate lg! merepek laa you . haha and now mamat tu dah siap pngl sayang2 semua, aku dah mcm kena pukau diam kejap tgk im yg dia hantar. sumpah tak percaya die mcm tu, ye laa dulu mmg keje nk reject perempuan je, now hati macam tisu. and aku pon serba salah nk cakap yang aku tak boleh layan die lbh dari seorang kwn baik.. tapi takut die kecewa laa :( huh! die siap bg lagu post dkat wall ! sweet tau kau ni ! gram plak aku. haha tah laa weyhh, aku pon tak tahu nk cakap macam mane. yang penting aku still bole mcm biasa je laa dgn kau. tapi aku suka sgt kwn dgn kau, mmg happy je kann. kelakar sgt! 
dhiah says : "go on je la syg, aku tahu die mmg btul2 nk kau, so kau punye hari2 takde nnges2 lg" 


zue : " siyes ke babe? aku tak percaya la weyh, tapi hope korg kekal laa eh. haha "


eiyca : " yunkk, sweetnye.. ape2 pon eiyca tahu chery mmg terbaik untk die..hope korg kekal.."


p/s : cop2 sape kate aku nk go on? haha kwn2 dulu laa even die ckp dah knal lame, tapi bg aku kenal lame pon tak ckop utk bktikan yang kite bole setia pd psgn o selamany2. so bg aku msa dulu la ye sayangg :) ade jodoh ta ke mana! aku cuma takut now aku jd kawan kau then kau jadi bf aku, tp bila one day kite takde pape, aku tak nk ilang kau! :'( klau kwn kekal smpai bila2 :D