Total Pageviews

Tuesday 29 November 2011

Happy Anniversary 1 year !


okey ikot date ni 29/11/2011, kite dah cukup setahun kenal. Yess! saya bahagia kenal awak selama ni. saya bersyukur dapat teman yang sentiasa dengan saya macam awak. yang tak penah give up bila tengok saya dalam keadaan susah and macam2 masalah. thanks you very2 much! saya sangat appreciate pengorbanan awak selama ni :) saya suka berkwan  dengan awak sebab saya belajar banyak benda, erti setia, sahabat, cinta, kasih sayang, and yang paling penting awak dah buat saya jadi lebih kuat untuk hadapi segala masalah selama ni. and maaf saya terlalu naif untuk awak, saya tak sempurna untuk awak di mata orang lain. even awak terima segalanya seadanya. awak tak pernah mengalah untuk buat saya bangun semula dari masalah ni. thanks selama ni always dengan saya! hope kita akan terus bahagia macam ni! and saya doakan awak sentiasa di rahmati ALLAH. semoga ALLAH mendengar apa sahaja doa saya untuk awak! saya doakan yang terbaik untuk awak :) i really miss you! :'(

P/S : thanks sebab penah jadi sebahagian dari hidup saya. saya sayang awak! awak jaga diri dekat sana, hope perjalanan you sentiasa di permudahkan . AMINN! :')