Total Pageviews

Tuesday 29 November 2011

Good BYE Johor Bahru ~

Salam , okey entry kali ni nak share cerita pasal sepeninggalan aku ke KL. esok aku dah nak gerak Kl, Mayb dduk sana sampai habis cuti sem laa. terpaksa laa tinggal Mama, Papa, Nana N Daus, also my big family and Lovely Friends~ alololo.. sedihnyaa. nak kena tnggal you all semua. rasa tak rela sgt2. tapi.. terpaksa laa sayangg :( nak ketenangan dekat sana. mayb bole kott! before pergi sana pon dah puas hangout dengan mylovely besties and boyfiee. hee jumpa wawa lepak sampai 2,3 pagi jalan2 JB. then hangout dengan Dhiah n Syahnie, ronda2 Jb , KSL, THE ZON.. waaa~ seronok! jumpa korg lagi nanti k! especially for wawa , thanks baby sbab bawa i jalan2 and have fun gile2 laa malam tu. next time kite kuar lagi. and hopefully planning kite hujung tahun ni jadi, take care tauu! thanks sgt2 sbab always amik berat pasal aku. kau sahabat aku selamanya sayang! aku tak nak hilang kau even sebab BF! :) to my Lovely Family , orang janji lepas ni tak buat hal ape2 dah and pointer tu kasi naik lagi! yeee! orang bole okey. and sha2 thanks ajar aku buat kek tuu. sedappp! hee next year kau bawak ketekan balik seremban so kite boleh laa merayap kann macam planning kite tuu.haha thankss all! love you so much :) 


*terlalu ramai orang2 tersayang sebenarnya yang ade dalam hati aku yang berada dekat JB ni, cuma aku je yang tak sedar yang family aku masih sayang aku n perlukan aku. yee after masalah aku tu baru aku nmpak hikmah di sebalik pergadohan aku dengan Die. Thanks ALLAH! Aku bersyukur dapat family and kawan2 yang selalu dekat belakang aku yang sentiasa support aku even ape pon terjadi :) love you all!