Total Pageviews

Tuesday 29 November 2011

I LoVe Them !


salam blogger , hope you all have a nice day today! firstly i would like to share about my life now, its become better and i really enjoyed with my life :) Alhamdulillah! eh ehh.. mesti korang tertanya2 kan sapa budak comel dalam picture tu , hihi actually dia laa buah hati saya selama saya dekat KL , Nama dia Raja Alya Farisha! sedapkan nama dia ,hehe tapi nickname dia bulat. hee okey kat belakang tu tajud n gf dia nana. seronok berdating, aku je sorang2 layan budak2 ni. haha macam mak2 da. tapi aku enjoy keluar masa ni sebab finally dapat jugak pergi pullman. tajud and nana yang bawak ! thanks a lot !hee


Yang comel bulat2 ni adek kesayangan aku. hee Just call her ELYANA. suka kacau budak ni. and at the same time selalu kena marah dgn aku. ahaha marah tanda nya sayang. i will miss you gemok! tapi act, aku happy sangat dengan life aku sekarang. aku ada ramai orang yang aku sayang and orang yang sayang aku. so setakat hilang sorang tu takpe laa. takde rezeki. haha for what nak sedih sebab orang yang malukan kita and tu semua tak penting. back to my youngest sister story, ehh dia ni cerdik tauu! kecik2 dah matang tapi kuat merajok ni, biasa laa anak last kan. adk beradik aku tak ramai mane. cukup 3 orang. ramai2 semak je nak jaga. hee


Alololo~ aku suka masa ni, puasa tahun lepas. hee me with mylovely cousin, Sha2. dia sama umur dgn aku, pandai masak and suka memasak, buat kek. tu semua memang keje die laa. now die study dekat East West College , Seremban. happy sangat sebab selama aku cuti ni dapat spent time dengan die :) thanks weyh! sayang kauu sgt2! and die banyak bagi aku semangat! yeahh i know. hee 



My Baby Girl, Dhiah. seorang yang periang and always ade dengan aku bila aku susah or senang. yess! aku happy ada kawan macam dia and aku bahagia dengan dia! thanks sayang. sentiasa dengar masalah aku and kite sama2 share our problem. aku rinduu kau nokk! hehe ingat lagi kan masa zaman sekolah dulu, kau memang tak berhenti kan buat aku tersenyum bila aku sedih, kau pujuk aku, alololo~ comel je kan. and kau cakap aku memang manja kan dengan kau, eiyca, eija :) BFF , hope kite akan jadi kawan sampai bila2! ilove youu <3



Okey yang baju pink call her eiyca, and baju kek lapis tu eija. kiteorg kwan baik since form4. and kiteorg jugak ade 4 orang ahli geng termasok aku laa. hehe rinduu masa ni, eiyca belanja makan. masa kiteorang hangout sama2, tapi dhiah takde :( so kite ber3 jee. tapi enjoy sgt2 tauu! hopefully dapat laa hagout sama lagi :) ilove youu ! <3



I Miss that moment. kiteorang lepak Jusco sama2 after kelas. :) tengok movie kan sayang! happy sangat time ni with wafa , dyla , adek and Qila :) korang the bessttt! tapi sayang Fyra tak join time ni. hihi next time kite kluar lagi k. *dieorang laa kawan baik yang selalu ada dekat kolej dengan aku. thanks korg! <3


Masa ni seronok sebab dah pukul 2pagi, kiteorang lepak mamak ayza's kajang. memang port kiteorang lepak sini. act dah takde keje sangat ni. bosan kan so dieorang pick up aku n bwak pergi sini. masa ni semua ada. yang paling best bila Hp nabil dieorang sembunyikan. haa kesian gile. then esok nya kiteorang nak g open house ramai2 dekant sentul and rawang, uma mirul. sayang korg sangat2! esp , syuk laa bff aku . haha kiteorang 1 kpale. memang seronok layan die, and die selalu support aku bila aku give up kdg2 and amik berat pasal aku. dah mcam adk beradik laa. thanks sbb tak berhenti bagi aku advise! :)

p/s : terlalu ramai orang2 yang aku sayang, so tak dapat nak share semua and aku terlalu happy sangat sekarang! dengan family and kwan2 yang sentiasa ada. mereka penguat aku utk aku terus berjaya sampai sekarang! ilove you all, i'll miss you! :)