Total Pageviews

Saturday 18 February 2012

Melaka

Seperti yang di rancang kan, 12/2/2012. aku , family. my love and myfriends pun follow trip ke 2 ke melaka. huhu seronok gile ! kiteorang jalan2 bandar melaka. makan. dan macam biase shopping dekat dataran pahlawan. 2 hari yang ade ni mmg family aku peruntukkan sepenuhnya untuk berjalan sakan. hihi yelaaa bukan selalu kan dieorang ade mase nak berjalan jaoh2. masing2 dah sebuk kerja je kann. ni aku sertakan laa sikit sebanyak gambar2 yang sempat di amik. tapi terlalu banyak laa so aku post ape yang okay je laa yee! hihi 


Bandaraya Melaka 



with myBig Brother !


with myBig Brother !




Daddy, mommy and elyana<lil sister>


We are SIBLINGS ! <3 <3 <3


TIKET nak naik MENARA TAMING SARI! KAU ADA ?! haha



 Pemandangan MELAKA dari atas >Menara Taming Sari :)



Pemandangan MELAKA dari atas >Menara Taming Sari :)


 Pemandangan MELAKA dari atas >Menara Taming Sari :)


haha sumpah muka dah penat! hihi
still dalam menara taming sari.


Pemandangan MELAKA dari atas >Menara Taming Sari :)


My big daddy <3 
>Kampung Morten!


3 Jejaka Maskulin. haha

from left : Fedauch, Shah and Syuk
>Kampung Morten !


Dalam Menara TamingSari! besttt! :P


hotel ni terbaikk! dalam kawasan perkampungan portugese :D



My Partner <3





MyLOVELY family >depan menara taming sari <3

Dah puas merayap melaka, before myparents balik Jb kiteorang pergi makan then aku, daus n shah singgah rumah syuk lepak jap dekat bukit katil. hihi okay adik aku yang daus tu tak balik Jb Sebab die stay rumah cousin dekat seremban. so puas laa kiteorang merayap2 lagi. hihi ape punn happy gile for trip untuk hari ni. thanks all. thanks a lot pade my best friends sbb jadi pemandu pelancong untk kiteorg 1 family. hahaha. ape pun memang seronok sgt2 kuar hari ni :D