Total Pageviews

Sunday 1 January 2012

zaman sekolah :)

hye peeps! how your day? dah masok tahun baru, harap2 segalanya dipermudahkan oleh ALLAH S.W.T :) AMINN! okey hari ni nak share sikit cerita zaman sekolah dulu2. for sure semua orang pernah melalui zaman ni kan, zaman yang penuh cerita suka duka :) seronok kan kalau dapat ulang semula zaman sekolah dulu2. pasti aku tak sia2kan ! sangat2 rindukan kawan2 sekolah dulu, kawan baik , share sgala2nya sama2, pergi kantin, toilet pon sama2 ape lagi pergi makmal komuter , haha best sangat2. budak2 kelas pon happening je, tapi ni semua cerita masa sekolah teknik perdagangan jb dulu2. diam tak diam dah 2 tahun sebenarnya aku tinggalkan zaman sekolah dan kenangan2 tu semua :( actually aku nak share cerita masa sekolah dulu ade special boyfriends yang sampai sekarang aku still okey lagi laa dgn family die semua. alhamdulillah, even kiteorang dah lama putus pon tapi takde laa gado2 lagi. urm, lama jugak kiteorg bersama, then putus pon takde sebab ape2. ntah laa, tergantung macam tu je. die buat hal die sendiri bila dah kene buang sekolah masa tu. kiteorang lost contact sekejap :'( tapi aku happy sgt2 sebab aku kenal die, aku bahagia jadi girlfriends die dulu, mayb die mr right aku masa tu, yupp, kiteorang tak penah gado langsung, if merajok tu standard laa. haha die sangat memahami even ape pon, tapi tuhan lebih tahu segala2nya kan, hubungan kiteorang yang bahagia tu pon 1 hari runtuh gak, ape yang kita rancang tak semua kita dapat. 1 hari tu die tiggalkan aku sebab die ade orang lain masa dekat KL. then kiteorang okey semula, smpai 1 masa janji2 die macam sampah je aku rasa, haha after die kene buang skola die buat hal lagi dekat sna, still ade girl lain.. lastly sampai laa abes SPM, die datang balik untuk cari aku. memang complicated cerita aku ni. tapi tah laa mayb takde jodoh da kan. tapi bila aku baca balik semua surat yang die bagi, macam kelakar je.. tapi sweet laa. romantik gitu. haha now segala kenangan ni buat aku jadi lebih matang, dulu aku terlalu setia ada die even aku ade admire yang sering hntar2 surat tapi die jugak yang aku pilh, tapi tu semua cerita dulu and now aku still okey dengan die cume kadang2 bile teringat kenangan lama ade laa rinduu tu datang, aku sedar di sebalik ape yang berlaku tersirat pelbagai hikmah. mayb kalau takde cerita ni dulu, aku ta akan jadi sekuat sekarang bila di kecewa kan. :) the best moment that i had with you MUHD SHAHRIL AMIRUL ASHRAWI BIN ABDUL JALIL ! 


*Pffftttt nk tengok surat2 zaman sekolah dulu ? bukan die je bagi, admire2 pon ade. haha >
kotak coklat laa, kad bfday, and macam2 lagi laa. surat2 dari admire , senior2 pongg ade. ape pon bole! haha








alololo~ sweeetttnya kau arel !*konon laa, zaman dulu. haha



happy 2 month anniversary >*mase tuh laa.


present yang die penah bagi still simpan babe! haha 


ni surat last yang before die kene buang sekolah atas sebab masalah die dan kawan2 die raging junior =,=''