Total Pageviews

Sunday 1 January 2012

Hangout with BFF!

Hye peeps! hee happy sgt hari ni dapat spent time dengan kawan baik dari sekolah dulu :) thanks Jep and Apple sebab teman kan aku , layan aku, shopping sama2, makan sama2 and we share a lot of story today! lama gila kan tak lepak sama hampir setgh tahun at last dapat jugak jumpa yuppp! aku happy gila dapat jumpa korg , have fun! thanks buat aku gelak gila2 hari ni. aku pon happy tengok korg happy, congrate korang sebab dapat bertahan lama! hope korg kekal sampai bila2 and wish your dreams come true! aminn! :) thanks jep sebab belanja aku makan. HAHA memang tiap kali kluar kau mesti belanja aku kann. thanks a lot! kita lepak JCO 2 kali ehh hari ni. haha gila laa kaya betul korang ehh! ye laa duit PTPTN dah kuar kan. then makan dekat Sizzling , aku macam biase laa Tomyam noodles soup! jep and aple makan silion steak and lamb steak kann ? sedapp~ pastuu kiteorg pergi PC fair dekat persada JB. Macam2 aku beli MP3 And barang2 laptop aku. isshhh~ geram je tgk ipad tadi. grrr~ bile laa dapat kan. takpe2! mama janji sem 4 kalau dapat naik kan lagi pointer InsyaALLAH dapat. hihi usaha tangga kejayaan kan?! haha lepas tu aku beli baju same ngn apple dekat geordano , then teman jep shopping. banyak gile jep shopping, macam2. putus tgn aku tlg bwk barang die ngn barang aku lagi sama naik. haha ape pon memang best laa hari ni. :) 



*feberet auuwwmmm! <3 it


*strawberry frizzz <3


*i love ice cream so muchies :)


* everlasting! :)


*sirloin steak :) anononom~


*yee tu dia akak kita haha bab makan senyum je!


*cina kopek ni kuat makan. haha


*okey nak makan pon pose gedik! yess aku memang gedik2 macam tu. so? haha


*anononom~! sedaapppp <3


*haha memang suke senyum macam tu , sweeet :D


*Pfffttt! cover perut . HAHA


*Aummm! haha macam harimau laa awk:P


*Cina kopek!


* hee 


* i can smile without you :D


*Okey fine merajok! pffttt, sorry memang hobi :)


*stopp okey aku dah gelak2, sebab dieorang pujuk! haha


*malu malu abang JCO chubby2 jadi chef tu nak kenal. haha 
tak pe lah bangg, dah kenyang ni. :P


*Besties ever! ily <3


*motif ? lapy die mesti nak same macam aku cume kaler lain. pffftt! geram ni. haha
die mesti nak same2 dari dulu, ape2 benda laa. hihi name pon BFF kan babyy :)

p/s : bf je tak boleh sama. haha tu undang2 nak jadi kawan baik! so plss jangan try2 nak jadi perampas bf orang. khianat tu dosa :)