Total Pageviews

Saturday 28 January 2012

Thanks ALLAH!

Bukan nak menambah bara , tapi aku luah kan ape aku rasa. bagi aku tak salah. so ta perlu nak cakap ape negatve laa. kau pon tahu sndiri. If betul2 kau sayang lebih macam dulu, even ape terjadi kau akan stay dengan aku, terima aku seadanya, the same time sayang 2 girl. tpu aku ta sayang, tapi sampai bila aku nak macam ni. pendam kan ape yang aku rase, macam perempuan simpanan. Oh god! bila dah baik2 dgn btna kau , buat aku macam doll, bila nak amik bila ta nak biar je. then happy2 ngn orang lain,banyak laa benda nak cite. malas daaa.  dari masalah ni dah boleh nampak ape sebenarnya hikmah tuhan nak tunjuk. Alhamdulillah ALLAH sedar kan aku sekelip mata :) tuhan lebih tahu segalanya dari kite sangka, semuanya dah terbukti. "ALLAH beri kita ape yang kita perlukan , tapi ALLAH tak beri kita ape yang kita mahu" so , yang pasti sekarang aku sedar ape yang aku nak tak semestinya dapat. mayb ape yang kite tak suke tu ade lah yang terbaik untk kite. Allah know everything. mayb aku tak dapat cinta dari orang lain, tapi ALLAH bagi aku family yang lengkap, ade mama, papa and adik2. ade family yang bahagia, even bukan kesenangan tapi mewah kebahagiaan :) aku sepatutnya bersyukur, tak semua orang ade keluarga yang lengkap, sempurna dan bahagia. Look, ALLAH sangat adil, Allah bagi kebahagiaan tu seadil2nya pada hambaNya :) ALHAMDULILLAH. mayb cara kebahagiaan tu tak sama setiap orang dapat, tapi selagi ade kebahagiaan tu kena bersyukur. aminn! yaaa im proud have everything that i love know even myheart was hurt! im tought :)