Total Pageviews

Saturday 10 December 2011

my Feel, my Life

hey ! hurm. arini kali ke 3 aku post blog pasal kehidupan aku kan. eerr, aku tak tahu nak share dengan sape lagi. kat sini je lah aku share segala2nya. kisah sedih, gembira, suka, duka aku. urm. bukan tak nak share ngn kwan2 tapi aku rase kwn2 aku pon macam dah penat kan nak dgr semua cerita aku. :( so dekat sini laa aku share kisah2 aku, and aku rasa lebih selesa sbb ni pon dah macam diary aku, aku nak cerita semua yang aku rasa selama ni and selagi aku ada. kenapa ehh semua org suka salah sangka dgn aku ? dgn ape aku cakap. act takde kne mngena dgn sesetgh org. tapi ntah laaa. so sorry. entry yg aku pos lately pon takde kene mngena dgn si dia. tu semua ape aku rasa saje, err.. aku punye blog so aku nk cerita ape je tnpa hlngan org kan. cume aku nak kau tahu, aku mmg akan berubh utk kebaikan aku. mmg aku sayang kau! tapi aku tak bole mcm dulu kann :(