Total Pageviews

Friday 9 December 2011

Last Msg from Zick !

Last day, zick ada text aku then dalam text tu penuh advise and kesedaran untuk aku. anyway, thanks zick! die bnyak cerita ape yang die rasa tentang aku selama ni. Act, die dah follow pasal aku lama sgt and now die sgt rapat dgn aku, and always dgn aku bile die nak share masalah and mcm tu jugak dgn aku. die bukan amik kesempatan pasal aku tapi die lebih faham aku dari masalah yang aku hadapi ni. ni msg yang die text malam tu " chery, zick minta maaf kalau msg ni gangu chery mlm2 macam ni. act, zick kesian tgk awak sygg.. tak habis2 dgn masalah. zick faham ape awk rasa sekarang, down sgt kan. tapi tlgg lahh jgn terlalu pkir pasal bnde ni semua k. sorry to say kalau zick cakap die bkn terbaik utk awk. lupekan jee. awk pon dah rasa macam mane die layan awk even awk sakit pon die macam tak ksah. ape die cakap tu semua alasan die je laa. die mmg tak angp awk penting pon even sbagai kawan, and zick as your ex tak penah nak buruk2 kan awk selama ni. tp mulut die berani betul kan cakap macam2. heyy chery! zick terlebih kenal awk macam mane. zick kenal awk dulu dari die. biar kan je laa. die bukan sape2 pon. die mmg takde hak nak judge2 awk okey! so ape pon zick always ade untuk support awk! peduli ape org nak cakap. zick kenal awk mmg baik n bukan macam tu ! :) with love , zick <3

tu laa antara text die bagi. huh! sgt terharu kott. anyway! thanks zick! i appreciate it :) yess! aku still ade org syang aku even bukan die !