Total Pageviews

Friday 16 December 2011

I'm Just an ordinary person!

Hello ! how your day ? just know my mood suddenly become bad. dont know why. erm.. tibe2 aku realize sgt2 about diri aku. ntah laa ekh. mayb betul kan orang selalu cakap " buat ape nak kejar orang yang kite sayang , sedangkan ade orang yang sayang kan kite " .. aku terasa sgt sekarang, sampai bile pon kite kejar orang yang kite sayang and suke, tapi bile hati and perasaan die tak de rase macam kite, tak gune jugak kan, mmg sampai bile2 laa kite terus mengharap and kejar2 die.ibarat bertepuk sebelah tangan.  now aku dah rase macam nazreen rase before ni. die terlalu mengharap pade aku, sayang aku sepenuh aty die, tapi aku tak balas ape2 pon. hati aku tak terbukak pon utk die. tapi sekarang, aku kat tempat die. aku jadi orang yang mengharap Cinta tu datang pade aku, perasaan yang aku pernah rase dulu pade seseorang. tapi sekarang aku betul sedar if ade someone kat luar sana yang sayang pade kite, better kite terima dari kite terima orang yang kite sayang, sebab orang yang sayang kan kite akan sanggop berkorban ape je demi kite dan sebaliknya. yupp, aku tahu nazreen sayang aku and until now setia lagi tunggu , even ape pun die sentiasa ade bile aku sedih n happy. aku dah nampak kesetiaan die, aku terharu sgt2. :'( if dulu hati aku terbuka utk kau, mesti aku tak kenal lelaki selepas kau! sikit laa menyesal. sape nak kecewa sampai bile2, tibe2 air mate aku mengalir sendiri. penyesalan tu mmg ade. sbb aku tak penah lagi jumpe lelaki macam kau. setia nye kau kan :'( sorry for everything. soal hati dan perasaan aku tak bole pksa dan kau pon tahu semua tuu. aku cume pk time tu aku tak nak ilang kau bile kite bersama. yupp, orang yang selalu dgn aku, aku kalau boleh tak cple, sbb aku takut ilang org yang aku sayang. siyes! semua yang penah aku sayang tinggalkan macam tu jee. jadi musuh laa , macam2 laa. mayb lepas ni aku lebih hati2 bile berkawan , sebab bukan senang bg aku nak lupekan orang yang pernah dtg dalam idop aku :'( semua lelaki yang penah aku sayang sampai sekarang aku still tunggu. mengharap even sebagai kawan, aku sebenarnye setia, setia pada orang yang aku sayang even aku ramai kwn lelaki tapi percaya laa hnya orang yang aku sayang tu je laa yang ade dalam hati aku. aku mmg tak pndai nak tnjuk yang aku sayang someone , tapi hati aku je yang rase tu semua. mayb aku tak kan dapat cinta sejati. hanya pada MU ya ALLAH aku berserah! hanya Mu yang tahu segala2nya jalan hidup ku ini. :(