Total Pageviews

Wednesday 25 April 2012

Wordless for today !

Rasa sangat stress dan stress for this week. banyak sangat event utk kolej, kelas cancel, and assignment bla bla bla~ benda ni semua mempengaruhi mood aku untuk minggu ni + ada stalker lately yang sangat2 childish. haha ehh kenapa aku gelak ? kelakar laa sebab kawan aku suruh baca tweet jantan malang yang konon nye nak cerita lah kat twitter. opsss! berani dalam twitter je ke ? telur ilang ? hahaha jumpa depan diam pulak. apa masalah kau sebenarnya ? nak kutuk2 orang pulak ape hal ? tak habis lagi ? lupa pulak, orang kurang perhatian mak bapak macam kau mmg macam tu. mulut gampang kan?! kesah pulak aku kau nak buruk kan aku 1 kolej, jangan sampai aku dengar kat telinga aku sendiri memang aku tak cakap banyak dah kali ni. standby :) ni aku nak cakap lah kan, kau tu lelaki , kalau tak puas hati cita belakang macam perempuan , eww! if aku lah jadi kau malu la siot. lupa kau mana ade rasa malu tu semua. pityyyy you ! haha tak pelah, lantak kau laa , orang pun malas nak melayan perangai kau, kiteorang diam bukan sebab takut ngn kau, tapi kesian, macam budak terencat dah aku tgk kau ni. tbe2 ada je tak kena. tah ape2. lagi di layan, lagi macam haramjadah. maklumlah, kurang perhatian. orang kurang perhatian memang metal prob kann. rasa nak perhatian that y berani twitter je. kesiannn ~ kalau umur tuh dah meningkat pun perangai macam yaallllll~ taraf kau bawah tapak kaki orang je, heyyyyyy! badan je besar otak kecik macam semut pun tak boleeee jugakk. hihihi cerita nak kencang je, apa pun tade. *yawwning #if tak puas hati jumpa depan lah tak payah nak cita hal member2 aku belakang2. jgn pikir orang diam orang suka ape kau buat! tunggu masa je kau ni. susah nak cakap ngan budak bajet hero sangat ni. takutttt~ perkauman kuat. haha