Total Pageviews

Thursday 29 March 2012

Terukir di bintang :)

Hye blogger semua! diam tak diam bulan mac hampir menutup tirai. and sepanjang bulan ni, aku jarang2 sangat update ape2 dekat blog ni kan. bukan tak nak share, tapi terlalu busy dengan assignment and focus untuk final and test 2 yang dah tak lama lagi. rasa sekejap je masa berlalukan. then after final pulak dah cuti sem. hee woww! seronok :) yelahh tak sabar nak bercuti! final pon belum jadual dah pack dengan percutian dengan kawan n family! hihi memang la cuti ade lgi 2month macam tu but kiteorang dah prepare awal2. semua dah booking ! excited! haaa excited, excited jugak. but pointer kene naik kan lagi.hihi ipad menanti! seronok idop aku sekarang ni, study ? makin excellent. bukan riak but alhamdulillah segalanya dipermudahkan. test 1 sangat memberangsangkan. Alhamdulillah. aku bersyukur atas ape yang aku dapat. segalanya atas usaha sendiri dan berkat kawan2 yang sentiasa membantu. Management Accounting so far aku rasa sangat seronok dapat belajar dan lebih faham. mayb before ni selalu merunggut ta faham lah ape, but bila selalu buat latihan then stdy group dengan kawan2. Alhamdulillah. aku dapat jawab dengan tenang. memang sem ni aku kene work hard sbb nak kejar ape yang aku impikan selama ni. bukan sbb ipad je tapi nak capai n rasa juga dekan tu :)ape pun aku bersyukur sebab ade kawan yang baik n sentiasa bagi semangat kat aku , thanks korang! especially myBFF !


Syukri Razali :)

thanks weh sbb bila aku tak datang kelas, kau tlg signkan attandance,haha then ajar aku Management Accounting and finance sampai aku faham sekarang. paling best bila aku bosan , aku suka kacau die. die salah sorang membe yang dah penah rasa penumbuk aku. haha amcam? okay ? haha kesian die. tu laa kau pon sama suke kacau aku kan. hihi tapi die ni baik hati. kalau ade duit memang tak berkira, kdg2 belanja aku makan kenny rogers if aku teringin nak makan. aku beruntunglaa dapat kawan yang baik macam die. after stdy nant mesti aku rinduu gile kat budak ni! sbb die banyak laa ajar aku, nasihat aku bila aku down.thanks ! and mesti rindu kan nak lepak2 dekat melaka dengan kau, then kadang2 kalau aku free kite lepak malam2 g old town, study. hihi Gf die pon dah kenal aku. kiteorang pon da macam adik beradik! :)


Aizat Shafiq

haaa ni membe dari sekolah teknik perd, jb lagi. even kiteorang tak sama kelas. tapi dekat kptm kiteorang jadi kawan baik. dah macam adik beradik laa senang cite. mana aku pergi die tolong teman. kadang2 belikan aku makanan. haa pasal duit kiteorang memang ta berkira laa. balik jb pon sama2. ape ade hal. kadang2 orang tanya jugak, korang ni ade ape2 ke. kiteorang just gelak dan jawab. kiteorg dah macam adik beradik. tade hati dah. susah senang sama2. ermm.. and paling best kiteorang ni berjiran je. umah die belakang uma aku. haa memang kiteorang rapat. die tak datang aku sign kan attandance, then bila aku pulak tak datang macam tu jugak la keje die. haha  paling best die ni masok air sikit. semua cite aku , memang die faham laa jadi pendegar setia. hihi 


Izzatul azua 

haa ni laa kawan baik perempuan yang aku ade dekat kptm. jujur laa aku tak ramai kawan perempuan dekat kptm. bukan ape, aku malas nak baik sgt ngn dieorang nanti kene tikam belakang pulak kan. kena skali dah serik. ni salah seorang laa yang rapat bukan langsung takde kwan perempuan haha kiteorang g kelas pon sama2, naik motor. merempit jugak aku kadang2. but bukan mksud aku jadi minah rempit. haha seronok kawan dengan die, sebab die jenis cool and relaks je. best laa tak kelam kabut. die pun jenis faham aku macam mane. kadang2 aku moody, so die laa yang happykan. kiteorang suke lepak library if ade free. then study same. thanks ewa sebab jadi kawan yang baik :)