Total Pageviews

Thursday 8 March 2012

Cuti akan menjelma , Exam akan melabuhkan tirai :)

Alhamdulillah, mid term exam dah nak selesai. dan hari ni 1 paper je utk MANAGEMENT ACCOUNTING dan QUIZ 2 :) InsyaALLAH segalanya berjalan lancar dan seperti di jadualkan after mid term exam kiteorang akan bercuti selama 1 minggu ! jyeahhh !! so aku dah ready untuk pack barang balik JB! InsyaALLAH if tade hal ape2, on saturday aku balik Jb bertemankan jejaka kesayangan. ecehhh~ hihi Act nak balik Jumaat je after paper Bahasa Arab, but malas nk kelam kabut sgt, lgipun nak spent time jalan2 kat sini bersama si dia dulu and nak pergi watching movie sama2. Maklumlaaa kiteorang punya hobi dan minat kontra sgt2. so bila dia yang ajak tgk movie kena laa ikot sebab bukan senang tauu nak tgk movie dgn die ni. Haha but kiteorang still bahagia dari mula couple sampai sekarang. Alhamdulillah. keberkatan tu penting! :) Aku dah rasa kehangatan cuti mid term ni. memang tak sabar dapat bercuti bersama family! then dapat tidur and lepak sepuas hati aku. Assignment pon takde. Memang chill gila laa. so hopefully paper bahasa Arab nanti aku dapat jawab dengan tenang serta penuh senyuman macam paper MA! :p Rasenya macam nak jawab lagi jee! awww!hihi Ya ALLAH, kau berikan lah keputusan yang terbaik untuk ku atas usaha2 yang telah aku lakukan. AMINN!  :'D