Total Pageviews

Friday 13 January 2012

Shah Alam :)

hoooyeaahhh! straight foward laa ehh, ermm. malam tadi aku dengan ex section lame hangout pergi shah alam. yeess! memang aku sorang je laa gegirlss kan. haha benda tak planning. aku g pick up dieorg kat bangi then pergi. act aku memang tak pernah pergi uptown shah alam tu, so why not aku follow je kan dieorg. lgipon malam tadi macam tepu je balik dari jusco. hee kiteorg sampai je shah alam terus dieorang bawak pergi uma Arwah Mona Fendi , yupp serious seram kott uma die. sampai kan jiran2 yang ddk area uma die kebanyakkan pindah. haha tak berani pon nak turun dari kereta just tgk dari dalam kereta je rumah die. okey , aku ta drive laa. tapi mirul yang drive pergi and blik. sebab dieorang tahu laa jln2 shah alam semua. maklum laa, im not selangorian or what. ahaha. then after tgk ruma hantu tu, kiteorang pergi uptown shah alam. otw pergi uptown shah alam. lalu laa rumah arwah datuk mazlan yang mona bunuh tu. laaa, dieorg ni berjiran rupenya. haha mmng dekat rumah dieorg, tapi sayang sgt rumah datuk tu lawa gile kott, besar sgt2! aku suke. tapii.. takut laa kan kalau ddk tmpat macam tu. aihh :P smpai uptown shah alam. budak2 ni jalan2 kejap then planning nak karok plak. soo aku layan kan je laaa. ery ngn mirul karok atas stage. lagu tak bole blah.. "cinta kristal" haha but suara not bad laa. bole goo lagi! haa then dah alang2 ade dekat situ kan aku g laa cari brg2 untk hamter aku yang omel2 tuu. yesss! piko makin montel sgt2. haha lpastu kiteorg g makan kat situ lastly before balik g survey uma banglo yang budak uitm ddk tuu kat sec 2. kan ade dalam blog cite tuu. serammm! haha tapi kwasan uma tu biase je. enjoyyy laaa! sebab lastly dapat jugak pergi tempat2 tuu, sebab before ni dieorg asek cakap je pasal banglo tu kann. now aku da tgk depan mate. yupp! agak seram sbb kiteorg pergi dah pkol 2 pg kann. haha