Total Pageviews

Wednesday 4 January 2012

Hello college ! :D

Hello peeps! :D oyeahh! today dah start daftar college. huh so crowded okey dengan mak bapak pon sebuk ikot hantar anak2. ahaha macam budak sekolah kan ? haa kan ? hihi jelous tauu! aku pergi dengan mmbe2 je. takpe2 sem last nnt sem 5 aku nak parents aku datang hantar! arghhh~ tak kira2. haha fuhhh! penat tau bangun awal gilaks aku hari ni semata2 nak daftar awal and cepat balikk and cepat pergi makan, haa Alhamdulillah. semua berjalan lancar :) after reg college and section aku terus balik laa ape lagi kan then g makan2 ngn budak2 ni. ouhh yeahh! sem 4 ni satu section balik dgn mmbe2 lame tuu butt ade sikit perubahan laa. ade jugak yang takde. tapi ape pon aku happy! hope tahun ni tahun yang paling perfect yang penah aku ade ! Aminn! opss! lupe plak aku nmpak jugak Minah tu time reg, opsss! sorry it not you la babe if before ni selalu pon update2 pasal my EX or what , plss jadi pompuan tu jgn perasaan sgt. ohyeahhh! tak puas hati tak perlu kot update blog bagai. ewww! jumpe je depan2. haha gett offf! _|_  sikit pon tak pandang muke kau. tak payah nk stalk blog org. malu skit jadi orang tu. biar muka tak cantikk jangan hati busuk ! :) well, as long as i know who i am so tak perlu nak cite blakang laa okay, rasa nya tak de masalah pon dgn kau! :) for my friends thanks layan aku makan tadi. haha sorry makan sikit je. tak selera doe dari smlam. hee jumpa korang dekat class nanti okey! heyy, fyi, tadi aku pkai tudung tau time reg, then nazreen cakap lawa. haa speechless* :P