Total Pageviews

Saturday 28 January 2012

Great moment that i have :)

Hoho today rase happy sangat2. sebab dapat spent time dengan SI DIA , THANKS A LOT !! you give me strenght and make my feel calm :) okey today kiteorang keluar pergi melaka, jalan2, spent time same2. we share our story and my feel ! Alhamdulillah. now im okey. thanks you so much for everything! i have a great moment with you for today. im very happy , kite pusing2 bandar melaka, shopping , makan2, then melawat rumah2 portugese :D hihi dah lame kan i nak sangat pergi sane then lastly dapat jugak :D tapi tak puas laa sebab dah petang sangat kan so i tak dapat nak naik beca comel tu. hihi penuh bunga2 kan kat beca tuu. sweet je :P auwww! i buat keychain name kite kan kann ? tahu memang you suke. hihi gedik ehh tadi, depan cousin i pon you nak manja2. haha maluuu :P I yang gedik2 malu okeyy. haha Dah lame kan i jalan2 takde orang hold my hand, then today you hold my hand :) thanks! hihi tak sabar sangat nak pergi cameron nanti. hihi you, cousin i suke sgt tgk you happy kan i. die cakap you sweet. hope kite kekal macam ni, im happy when with you, boy you complete me. you realize kan i banyak benda. thanks ade dengan i bile i sedih and happy, i hope you can guide me everything that i do. if im wrong, please teach me the true :) yang paling penting you terima i seadanya, insyaALLAH , i hope one day i'll be your HAWA , and you will be my ADAM :D AMINN! oppsss! haha macam cepat sangat pulak daa nak cerita part2 tuuu, hihi never mind. if dah jodoh kan ape pon jadi still akan bersama oneday :) so let pray that we can being togther oneday and most important is everlasting :) <3 honestly and loyalty the key of relationship ! 


*LOVE <3