Total Pageviews

Saturday 21 January 2012

Alhamdulillah :)

Okey firstly nak share cerita baik untuk semua, InsyaAllah aku akan berhijab, hee suke sangat and banga tibe2 hati ni terbuka untuk wearing hijab. Alhamdulillah. Act dah lame sgt nak pakai, cume belum betul2 serious. and mayb untuk permulaan aku akan pakai time pergi kelas. InsyaALLAH, Allah always bersama kite if kite mahukan perubahan yang baik untuk diri sendiri. mayb dah masanya untuk aku berhijab. tak lama lagi umur aku pon da cecah 20 tahun untuk tahun ni so aku rase tu penghijrahan yang terbaik untuk diri aku. syukur, dalam usia mude aku dah lalui macam2 dugaan and smua aku tempoh even menyakitkan bg aku, semoga ALLAH sentiasa guide aku and beri petunjuk utk aku terus kuatkan semangat menempuh hari2 mendatang. AMINN!





* I LIKE the way wearing the hijab. look so gorgeous <3 Alhamdulillah. I'll do :D