Total Pageviews

Tuesday 13 December 2011

Ombak rinduuuu!

Hey reader ! how your day ? is it okey ? hopefully enjoy your day :) err.. i just wanna share with you all. act i like very much the Ombak Rindu story! ade lah sikit2 part akhir tu macam cerita aku. haa and aku pon dah tukar lagu kat blog ni. mayb lagu ni sesuai untuk si dia. :) ntahh laa, really miss him. tapi aku hide perasaan tu semua! bukan ego tapi takut kene reject lagi. so better aku diam je. tahan n sabar sampai bile2. mayb tu terbaik kan :'( atleast aku tak nak luka kan hati org lagi, so cara nya aku diam je laa. pendam perasaan tuu. aku suke lirik lagu ni. kekuatan aku hanya pada ALLAH, Dia yang mmberikan kekuatan ni sehingga aku boleh berdikari sendri tanpa sapa2 , AMINN!

P/S : i miss youuuuu! only god knows how my feel right now :'( *you never been replace!