Total Pageviews

Friday 16 December 2011

Kepuasan ! :)

Hye peeps! macam mana hari anda semua ? mesti ceria macam saya kan ? hee saya sgt gembira hari ni sebab puas rasenye dapat berjalan 1 bandar Jb. maklum laa rumah dah dekat nak ke bandar! hee im pleased :) hari nak share sikit gambar2 mall baru kat kulai tuu. tadi aku 1 family pergi then before tu pergi angsana dulu jumpe mybest friends zaman skola dulu eyca n eija ! yeahh seronok laa dapat share cerita , borak2 semua, sementara tunggu my parent pergi LHDN. then kiteorang terus pergi JOHOR PREMIUM OUTLET! syokkk sgt~ dapat jugak shopping, thankss my daddyy :)



Ni laa tempat tuu. JPO. dah penah pergi ? kalau belum jom laa! ajak family, gf/bf confirm ta bosan. seronok laa. tapi bg aku laa. hee aku bab jalan mmg seronok je. dgr cite ade lbh krg 80 butik berjenama kat sini. tapi ade la sikit yang belum opening lagi. so far okey, parking lot pon banyak and besar! lg 1, tiket park kereta rm3 sekali masok laa. murah je kann :) so ape lagi?? pergi laaa!



Ni permandangan dari luar JPO. Act kalau perasan dari hgway ke kl-jb dah boleh nmpak JPO ni. so kalau nak mudah ke sini lalu hgway tol kempas ke kulai :) tol pon baru bape. tak mahal mane ponn :)


Kiteorg park kete betul2 depan pintu masok JPO. aku suka decoration kat sni, tenang and santai, kalau tak puas aty pergi laaa! ape tunggu lagi! hee mayb lepas ni org JB tak pyh la susa2 nak shopping kat Pavillion, sunway pyramid and so on. dekat sini pon da bnyk butik tapi.. bg aku tak bnyk pilihan laa. haha


haaa, ni laa makcik2 yang masok dalam butik coach. exclusive sgt. limit bape orang je bole masok then da kuar baru org lain masok plak. ikot turn laa senang cite! cehh. tapi beg2 die bole laa. sesuai makcik2 yang dah berumur kott pakai , aku tak berkenan :P


Orang ramai gile tadi even hari jumaat. crowded. tapi happy laa jalan dekat sana. and butik2 mahal je kite kene q before masok dalam butik tuu , exclusive laa kate kan. hee aku geram gile tgk hand bag carlo rino tuu!! :(


Ni kawasan FOOD COURT , cantik decoration dalaman tu tapi makanan sumpah mahal gile. yang masak pon semua cina. so aku geli laa nak makan. haha kiteorang 1 family makan dekat kg melayu, makan young taufu, sedappp! :)


 permandangan dekat JPO ni, butik kat luar. so mmg best laa. macam dekat oversea je rase. haa tapi biase laaa, singaporean laa ramai. 



Act datang sini aku cari butik ni je. haha sumpa mura gile. dapat laa brg2 aku nak, dress, hand bag, and baju2 :) ujong tahun ni aku nak pergi lagi !! takkk sabarr ! :)