Total Pageviews

Saturday 31 December 2011

Hey readers! how your new year ? okey ? hopefully this year make your life better than before! :) sorry entry kali ni takde tajuk sbb tak tahu ape tajuk yang sesuai. yaa yaa kali ni entry pasal perasaan , hee macam tahu2 je kan ? okey straight foward laa. hurm sekarang ni aku macam tak pecaya je dgn ape yang aku rasa. betul ke ta ? kenape? ntah laaa. mayb korg tak paham. tapi ni ape yang aku rasa tbe2. lately ingat nazreen. huh? bkn sekarang baru nak ingt tapi kali ni lain macam je rase. aku tak pham ape perasaan ni rase. sayang rindu? aku tak tahu nak luah kan macam mane. takde org yang paham. dan kenapa tbe bnde ni semua jadi pon aku tak paham. and aku tak yakin ape aku rasa. kenapa still nak kejar die kalau die dah layan macam tu, kenape still nak call ke ape kalau die ade org lain. wtf! ape ni aku pikir ? ntah laa. perasaan dah bercampo laa. siyess rindu sgt time skola dulu :'( kenape aku bute tak nampak ape yang lelaki korban kan utk aku ?! :'( ya ALLAH give me strenght!