Total Pageviews

Sunday 25 December 2011

Entah laaa

okey straight foward je laa ehh, ermm, okey aku rase nak share cerite sikit dekat semua readers yang sentiasa bce entry2 yang aku post. thanks! if ade yang kurang selesa, its your business! haha i dont care! sorryy :P ermm.. aku  rase mayb aku dgn nazreen mmg tak bole baik2 agaknya. sebab ade je yang tak kena, nak kate aku ego ? huh! aku dah habis2 elok sekarang dgn org. ape lagi salah aku :( ntah laa weyhh kadang2 jadi diri aku ni mmg sakit laa. ade je tak kene pade pndangan org lain. ape ntah yang bole puas kan hati korg semua?! kdg2 aku terpikir, ape lagi kekurangan yang aku ade untuk jadi yang terbaik. sgale2nye aku buang utk jadi lebih baik, professional. tapi bg org semua ade yang tak kene, or aku yang sgt2 sensitif ? yupp sometime aku cpat terasa dgn kate2 org, tapi tak kan aku je keje menjaga hati orang kan, then hati aku sape nak jage ? perit laaa. ade je tak kene. dah elok2 kwn , gado pulak. tapi ntahh laa. aku malas nk bertekak dgn die. nnt cakap aku cari point plak. bende kecik tapi sendri yang tak nak lbh kurang pon susa jugak der! hurmm. tapi tak pee laa. kalau mmg ske macam tu nk buat ape lagi kannn. tapi serius rinduuu gile zaman skola dulu2. tak de pon rase sakit hati macam ni. happy je. ade kwn2 always teman g mane2 :) sorry aku tak bole jadi diri org lain and paling penting tak kan dpat puas kan hati semua org. im just an ordinary girl who make mistake :) take note!