Total Pageviews

Thursday 3 November 2011

Ya ALLAH Kuatkan semangat ku!

Memang kuat dugaan yang di berikan olehNya, Lately aku sakit tak boleh nak bangun or begerak, tuhan je yang tahu macam mane rase sakit yang aku tanggung, pergi medical checkup tapi peliknya doktor cakap aku sihat, so? aku pon pergi jumpa ustaz yang berubat kan aku dulu, then ustaz pon cakap yang aku terkena sakit dulu. mayb benda ni baru lagi. and after berubt dulu takde dah mmpi2 pelik2. and now mmpi tu dtg lagi. sekarang aku serah pada takdir sahaja , aku tak mampu nak buat ape2. tapi aku berdoa agar tuhan tenang kan hati aku n berikan aku kekuatan untuk hadapi ujian ini. Alhamdulillah, 1st paper aritu aku dapat jawab dengan tenang. and now aku dah ade dekat Jb. dah sihat sikit, cuma b4 ni nak makan pon susah, sakit je badan semua. tiba2 je rase mcm tu. Aku sekarang rasa selesa disamping keluarga tersayang, and alhamdulillah boleh bergerak normal macam dulu. untuk orang yang buat khianat pada aku, sabar lah. Tuhan maha adil. Thanks Allah kerana masih memberi aku kekuatan. family dah mula tegur yang muka n bdn aku makin susut :( kurus laa kot! hee