Total Pageviews

Saturday 19 November 2011

Taking Back Mylove~

Salam, hye blogger today i wanna share with you all about my reallity story.  okey, hari ni aku pergi jumpa die dekat Mcd Sri Alam,JB. erm, kiteorg jumpa utk setelkan ape yang kiteorg rase patut di setelkan, mula2 mmg sama2 angin, tp endingnya sgt sedih laa. okey start cite first, lately aku asek mmpi die je, and tak tahu knpe lah , mayb rindu. then aku ade text die, bgtahu yang aku rindu sgt dekat die. at the end, aku pon pergi jumpa die. and bile jmpe kiteorg banyak la gak bncang n bercerita about our problem. yup, seriously, aku rindu die sgt2 skrg. tak tahu nak cakap macam mane lg. and bile pandang muke die aku akn sedih and nangis.  Aku pujuk die utk berbaik semula n maaf kan semua salah aku selama ni, then die ckap benda ni perit untuk die terima aku balik sebab dalam hati die dah takde ruang untuk aku. mula2 aku dengar memang sedih sgt laa. then bile bncang lagi, then finally  die terima and mintak aku berubah sikap. INSYAALLAH! mayb itu yang terbaik utk aku. Thanks! and now our love start here. aku try jadi yang terbaik utk semua org. buang ego. faham perasaan org and jujur yang penting. :] aku akan guna pluang ni dengan sebaik mungkin. Ya ALLAH! THANKS a lot because always beside me. Give me a Strength! Amin!!
Hope Everything Gonna Be Fine!