Total Pageviews

Monday 24 October 2011

Keinsafan !


Act, entry yang aku pos ni just nak share story yang aku baru baca tadi. gambar dekat atas ni adalah janin dari hospital terkemuka, janin orang yang menggugurkan bayi mereka. Then di hantar untuk di mandikan dah di solatkan janin2 tersebut. sangat menyedihkan dan buat aku rasa sangat insaf dengan ape yang dah di ceritakan .bayi ni tak bersalah dan menjadi mangsa  oleh ibu dan ayah yang tak bertanggung jwb. so pada sape2 yang rasa nak menggugurkan atau pun buang bayi korang tanpa sebab or bersebab sila lah pikir2 kan ye. dekat sini aku nak mengingat kan and same2 lah kita muhasabah diri, dan ingat dunia kita di penghujung zaman! sama2 lah kita belajar dari kesilapan lampau. sesungguhnya ALLAH maha pengampun lagi maha penyayang. AMIN! Ya ALLAH, jaoh kan lah aku dari perbuatan tekutuk ini. AMIN!! berubah lah jadi orang yang berguna dan bertakwa kepada ALLAH dan sentiasa Dirahmati OlehNYA!