Total Pageviews

Friday 21 October 2011

Im sick with your word!

1ST, i dont care with what you want talk about me , now im realize buat ape terhgeh2 dekat orang yang tak penah paham orang lain , mana kau nak nampak aku berubah kalau kau sendiri menidak kan benda tu and now kau cakap aku tak boleh dipercayai dengan ayat SORRY! yeahh! kau boleh cakap macam2 sekarang, one day aku make sure kau menyesal! jangan bangga dengan ape kau rasa sekarang, sebab kadang2 manusia dekat atas and kadang2 di bawah! okey tak pe laaa now aku kena mcm ni, esok lusa maybe kau kan. tak pe if tak maaf kan aku and heboh cite 1 FB kau yang aku macam2. orang kalau dengar pihak kau memang bole h goo laa dengan ape cite kau. kann? 2nd, shah tuh bukan masuk campor hal kau, kau kena sedar weyh, kau lelaki then ayat "serupe pondan" GENTEL tahap mana kau? nak suruh2 orang langgar kau. derr, aku kenal kau , jangan gebang boleh? aku geli. He not my superduper HERO okey, die just tolong aku sebab tak sanggup tgk aku mcm ni, sebab orang sekeliling aku dah fedup dgn perangai kau yang TAK BOLEH buat BINCANG!! Maklum la kononnya abang BESAR kan. HAHAHA aku sekarang boleh diam laa dengan ape kau ckap, okey takpe. tak lame lah kau dapat balik. kuasa ALLAH semua nye mane bole cabar kan. kau pegi laa. aku rela sekarang tanpa kau. ikhlas dari hati aku. aku dah buang semua ego aku untuk perbetulkan semua ni, tapi nmpak nya kau makin menjadi2. if macam ni cara kau, okey blah laaa~ aku rasa tak rugi pon , lagi rugi if aku je yang kejar and nak pulih kan benda ni. and ape kau cakap, aku punya ayat semua tak boleh pakai? haha aku sekarang tunggu masa kau jatuh dekat orang yang baik dengan kau sekarang. aku kuat weyh sekarang! sumpah aku memang menyesal dengan ape salah aku. tapi kau takde hak nak hukum aku sampai macam ni. aku berserah pada ALLAH. aku yakin pada NYA. one day semua ni akan dapat kat kau balik , aku just mintak maaf bukan mintak kau balik macam dulu. that all, and tak terlintas nak bergadoh, tapi cara kau terlalu mencabar! ingat wan! its karma :)