Total Pageviews

Tuesday 25 October 2011

Holiday Big Family !

Lamenya dieorang nak upload picture dari cameron and Raub , dah hari rabu ni. aku dok menunggu lah picture2 tu semua. nak update blog about holiday g cameron aritu. tapi picture takde. so how ? cm tak menarik je kan if takde picture dari sane. act yang pegi cameron 3 buah kereta termasuk family aku. memang happening laa. tak tergambar macam mane aku rasa, sebab masa tu pon tgh kesedihan so now Alhamdulillah! :) banyak jugak souvenir aku beli, especially bantal strawberry <3 memang dah lama nak kan finally dapat jugak. and ade lah sikit2 keychain aku beli for my beloved friends~ at least dgn holiday family ni aku dapat release tension and dapat fokus on exam next week. so far Alhamdulillah, segalanya lancar dgn izin ALLAH. aku lebih tabah and kuat semangat dengan masalah yang dtg. but now, i dont have any prob and my life become better than before. Thanks ALLAH! and also My BIG family and Friends <3 aku tak sabar nak pergi lagi , memang tenang sgt dekat sana, sejuk sgt2. lgipun time tuh hujan kan so memang beku lah. kiteorg jugak sempat rasa suasana pasar malam di cameron hglands. seronok! Aku and kawan2 pun ade plan nak pegi lagi mayb after final ni. and family aku cadang nk pergi next year! so next year jadual aku holiday pack kot, sebab kiteorg confirm pergi Pulau perhentian with my lovely ex dorm :) and lagi 1, azry nak ajk aku jln2 . hehe best2! hidup fikir diri sendri mcm ni mmg seronok. takde masalah. otak pon tak semak kan. balik je dari pahang, aku terus stay bangi, tak blik jb langsung stdy week ni, mayb next week after exam aku blik semnggu gap. so boleh la blik kan. Nk jumpa Azryy :( macam ade suprise je die nak buat kan dhiah? hihi tak sabar =,='' hope evrything will be fine , INSYAALLAH!