Total Pageviews

Thursday 20 October 2011

give me strength ya ALLAH!

Semua orang dekat dunia ni tak lari dari buat dosa and salah kan, so dekat sini aku just nk bgtahu yang aku memang dah buat BIG MISTAKE ! so, nak cakap menyesal memang tak guna kan? tapi ape aku perlu buat untuk tebus semua salah aku? bila kawan2 cakap aku tak perlu jadi orang bodoh untuk jernih kan masalah tu semua , tp bg aku , punca masalah ni pon dari aku jugak. and now masalah ni antara aku dgn manusia so aku perlu minta maaf dgn die kan. tp macam mane ehh bile aku dah cuba yang terbaik untuk ubah segalanya and mintak di berikan peluang ke dua, tapi i dont have any chance. so what should i do? patut ke aku lupekan je ape yang dah jd? Ya ALLAH, dugaan mu terlalu besar untuk aku tanggung sendiri. give me a strength Ya ALLAH! i need him ! kau berikan lah aku pertunjuk ya ALLAH! aku nak jadi yang terbaik untuk hidup ni and belajar banyak benda dari kesilapan aku sendiri. thanks pada kau banyak bagi aku kesedaran. aku mintak maaf banyak2 ! aku sangat2 menyesal sekarang. even tak boleh nak putar mase ni semula , aku tetap berharap supaya kau maafkan  aku. tu je yang aku mintak :( aku terlalu sakit bile jadi macam ni. im so sorry!